VIK (NRK): I Vik, Stryn, Valdres og resten av landet rustar ordførarane til vegkamp. 29. februar kjem nemleg transportetatane sitt framlegg til Nasjonal transportplan.
VIK (NRK): I Vik, Stryn, Valdres og resten av landet rustar ordførarane til vegkamp. 29. februar kjem nemleg transportetatane sitt framlegg til Nasjonal transportplan.
(NRK) Planarbeidet for Vikafjellstunnelen vil starte i år. Det har fylkeskommunen fått vite av samferdsledepartementet. Vestland fylke sende innspel om å vente med oppgraderinga av Lærdalstunnelen til Vikafjellstunnelen er klar, men fekk avslag. Til svar fekk fylkeskommunen vite at planarbeidet for Vikafjellstunnelen er på trappene. – Gledeleg, seier Vik-ordførar Roy Egil Stadheim, som no skal passe på at handling følger ord.
(NRK) I 2013 feira kommunen ein komande tunnel under det vêrutsette Vikafjellet. Så brast draumen. Men ein transportforskar meiner det berre gjeld å vente lenge nok.
(Porten.no) Det var stor breidde og stort engasjement under dialogmøtet om prioriteringar til Nasjonal transportplan denne veka.
Riksvei 13 over Vikafjellet er ofte stengt om vinteren. Nå håper Vik-ordfører Roy Egil Stadheim at tunnel kan bli realisert i kombinasjon med deponi for farlig avfall.
Vikafjellet stengde, og fylkesmann Lars Sponheim måtte gjera vendereis. Eit tillyst møte med dei folkevalde i Vik måtte avlysast.
(NRK): Her står bilen klemd fast etter at den blei treft av snøskred over Vikafjellet i Sogn og Fjordane sundag.
(NRK): Frode Brurås var på veg frå Bergen til Sogndal då bilen han køyrde blei tatt av snøskred på veg ned frå Vikafjellet.
Riksveg 13 over Vikafjellet er den mest stengde fjellovergangen i Sør-Noreg så langt i vinter. Vegen har allereie vore stengd dobbelt så mange dagar som i heile fjor vinter.
Måndag vart delar av vegen over Vikafjellet brøytt. Tysdag hadde vinden fylt vegbana med snø att.
Stortingets transportkomité fikk smake på vestlandsvinteren på sin rundtur torsdag. Ruten måtte legges om på grunn av skred og stengte veier.
(Per Olav Opheimshaug, innlegg i avisa Hordalan) Den 1. januar 2018 tredde NTP 2018-2029 i kraft. Nye prosjekt er sett i gang, fyrste salva for Gotevikstunnelen mellom Vik og Vangsnes gjekk måndag 8. januar.
Kostar Vikafjellstunnelen tre eller fem milliardar kroner? Ordføraren i Vik er sjokkert over at Frp og Høgre oppgir prisen til fem milliardar.
I Vik i Sogn har folk bitre erfaringar med politikarlovnader. Valløfte viser berre partia sine ønske viss dei hadde makta åleine, og ikkje trong kompromissa, åtvarar forskar.
Dei borgarlege partia gjekk hardt ut og kritiserte dei raudgrøne for å ikkje gjere nok for Vikafjellstunnelen. No har dei sjølve lempa heile prosjektet ut av Nasjonal transportplan.
Det ligg ikkje inne fem øre til tunnell under Vikafjellet i framlegget til Nasjonal transportplan (NTP).
VIK (NRK): Elevane frå Vik, som går på skule på Voss, fortvilar over at fylkespolitikarane legg ned bussruta over Vikafjellet. Frå 1. november må dei via Sogndal.
Steinras ved Gudvangen i Sogn stenger hovedveien mellom øst og vest. Tunnelene i området vil være stengt i flere dager.
LEIKANGER (NRK): Noralv Distad og fylkespolitikarane lyttar til protestane frå Vik-ordførar Roy Egil Stadheim og prioriterer Vikafjellstunnelen likevel.
VIK (NRK): Når innbyggarane i Vik seier nei til storkommune med Voss, har dei samstundes også sagt nei til ein historisk sjanse for å bruka kommunereforma som brekkstong for å få Vikafjellstunnelen.
VIK (NRK): Voss-ordførar Hans-Erik Ringkjøb vil pløya dei årlege kraftmillionane, som ein storkommune Vik/Voss/Aurland vil løysa ut, inn i Vikafjellstunnelen.
VIK (NRK): Folk må seia nei til kommunesamanslåing viss dei ikkje veit om dei får den nye vegen som kan knyta ny storkommune saman, seier Sp-leiar Trygve S. Vedum.
Vikjene er opprørte over at pengane som skulle vere oppstartsløyving til ein ny Vikafjellstunnel, har forsvunne. Ordføraren forventar at regjeringspartia får tunnelen inn att i Nasjonal Transportplan.
VIK (NRK): I Vik, Stryn, Valdres og resten av landet rustar ordførarane til vegkamp. 29. februar kjem nemleg transportetatane sitt framlegg til Nasjonal transportplan.
I samsvar med plan- og bygningslova, §3 – 7 og §12-14 blir det varsla oppstart av reguleringsplanarbeid for Kålsetvegen, og reguleringsendring for massedeponiet i reguleringsplan av 2013 rv. 13 Bøadalen–Tistel, Vik kommune.
Då Fylkestinget sa nei til tunnelarm til Framfjorden, fjerna dei eit viktig hinder for å skunda fram bygginga av Vikafjellstunnelen.
Det vekkjer sterke reaksjonar at fylkeskommunen går inn for å leggje ned bussruta mellom Vik og Voss på vinterstid.
Denne vinteren har fjellovergangen mellom Vik og Myrkdalen vore stengt i over to månadar. No er innbyggjarane lei av å vente på oppstarten av den lova Vikafjellstunnelen.
Medlem av transportkomiteen, Torill Eidsheim (H), lovar å halde fram arbeidet for å få framskunda Vikafjellstunnelen. Men framleis ligg tunnelen i siste del av Norsk Transportplan.
– Dagens situasjon viser behovet raskare oppstart for tunnelen gjennom Vikafjellet, meiner høgrepolitikaren Morten Midlang.
VIK (NRK): Vikafjellet har vore stengt halvpartane av dagane i vinter. Folk i Sogn er irriterte på regjeringspartia som i stortingsvalkampen lova å skunda fram byggjestarten på ein trygg tunnel gjennom fjellet.
Sida er eigd av Vik kommune
Roy Egil Stadheim, ordførar. Tlf. 488 91 476
roy.egil.stadheim@vik.kommune.no
Fylg Vikafjellstunellen på Facebook:
© Nettstad: Logolink